torstai 2. heinäkuuta 2015

Eka postaus




Olen miettinyt jo aika kauan oman blogin perustamista, mutta nyt päätin sitten tehdä sen. Olen 15-vuotias tyttö, jolla on paljon harrastuksia ja pidän eläimistä. Minulla on nyt kesäloma, joten on paljon aikaa kirjoitella. Blogissani tulee olemaan kuntosali höpöttelyä, leivontaa, kynsien laittoa, matkustelua, ostoksia, DIY juttuja ja paljon muuta mitä ikinä teenkään. Tämä kuukausi minulla on erittäin tekemisen täytteistä esim. kesätyöt, rippileiri ja muita juttuja, joista kerron vähän myöhemmin. Vihdoinkin se kunnon kesä alkoi niin voi käyttää kesävaatteita. Tällekin viikolle on luvattu noin 30 astetta, joten maauimala tulee paljon käyttööni.
Tilasin tässä pari päivää sitten Ebaystä aloituspaketin akryylikynsien tekemiseen ja paljon kynsikoristeita, koska olin jo kauan halunnut aloittaa akryylikynsien tekemisen. Sitten niihin olikin mennyt jo 65 euroa. Lupaan näyttää niitä myös blogin puolella. Lopetan tämän postauksen tähän, joten ryhtykää minun lukiakseni, jos haluatte nähdä lisää tekemisiäni. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti